Kijkcijferrecord internet-tv FTV

24 januari 2003, 12:10

Video op internet is een geaccepteerd medium geworden, meldt FTV (voorheen FinanceTelevision). Het internet-tv-station trok bijna 30.000 kijkers met de verkiezingsuitzending op 22 januari.

FTV meent dat dat overeenkomt met 500.000 tv-kijkers. FTV zendt dagelijks zo’n 10 internet-tv-producties uit: beursjournaals, -interviews en -reportages en entertainmentnieuws. Volgende maand komt er een filmjournaal bij. De programma’s zijn o.m. te zien op Nu.nl, Tiscali.nl, Planet.nl, IEX.nl en MSN.nl.

Bron:

http://www.nieuwsbank.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    De web-tv-kanalen over sex en mode worden het best en boven verwachting bekeken op DSL-TV, het streaming contentexperiment van internetprovider Xs4all.nl. Een kwart van de abonnees van Xs4all ADSL keek naar DSL-TV, met een piek na 23.00 uur, wanneer ook het erotische kanaal te zien is.

    Bron: AV Job Nieuwsbrief


    24 januari 2003 om 12:11
    media

    Gezien de eerder behaalde resultaten voor video via Internet (denk aan live voetbal, concert) plaats ik serieuze vraagtekens bij het optimistische beeld van FTV.


    24 januari 2003 om 12:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!