Keyword Price Index (KPI)

Keyword Price Index (KPI)

Uit onderzoek van Fathom Online blijkt dat bij zoekmachine marketing de gemiddelde kosten-per-klik voor een zoekwoord in een bepaalde periode sterk kunnen fluctueren. Op basis van de 500 meest gezochte zoekwoorden in 8 branches, heeft Fathom Online nu samen met MediaPost een Keyword Price Index (KPI) per branche berekend.

Deze index kan worden gebruikt om de relatieve effectiviteit van zoekmachine marketing campagnes met elkaar te vergelijken en om de fluctuaties in kosten-per-klik over de tijd te volgen. De KPI’s per branche zullen maandelijks door MediaPost worden gepubliceerd.

Keyword Price Index (KPI) voor september 2004

Bron:
http://www.mediapost.com


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.