Katja Schuurman 24-7 live te volgen

8 april 2004, 18:50

Katja Schuurman 24-7 live te volgenVanaf woensdag 21 april kan heel Nederland live meekijken in het leven van actrice Katja Schuurman.

Een reporter brengt twee maanden lang 24 uur per dag, 7 dagen per week real-life verslag uit van al haar bezigheden. Via foto’s en teksten die terugkomen op internet (o.a. via de website 247reporter.nl en MSN Messenger), sms en wap, op de radio en in de krant kan heel Nederland meegenieten van alles wat zij meemaakt aldus Sp!ts.

Nu maar hopen dat die fotorapportage met Playboy inderdaad doorgaat!

Het project, dat de naam 24-7 Reporter draagt, is bedacht en wordt uitgevoerd door de twintigjarige Damien Hope. Media Republic (o.a. Jong-Zuid) is het media-bedrijf dat de produktie voor haar rekening neemt. Deodorantfabrikant Axe sponsort het geheel.

Via internet en messenger is het leven van de ster gratis te volgen. Ook kun je via sms elke dag automatisch een link krijgen naar de wap-pagina en zie je de foto van waar Katja mee bezig is. De kosten hiervan zijn ?0,70 per week, voor zeven berichten.

De sms-alerts kosten ?0,70 per week. Wanneer er groot nieuws is, krijg je een bericht en kun je met een mobiele telefoon die wap ondersteunt inloggen op een site om te zien wat er op dat moment met Katja aan de hand is.

Bron: Sp!ts

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    at

    Na Jong Zuid de volgende winnende cash burner voor media republic? Zonder TV geen winstmodel. No way!


    8 april 2004 om 19:41
    media

    Ik heb me inderdaad ook zitten afvragen waar ze nu het geld mee gaan verdienen. Van de SMS-opbrengsten moeten ze het niet hebben. Radio en print zijn leuk maar ik geloof nooit dat ze er meer luisteraars en/of lezers (lees: meer advertentie-inkomsten) door krijgen. Ook geen optie dus. Het zal dus vooral moeten komen van sponsor Axe en wellicht advertising-model op de site. Helemaal met je eens dus, zonder TV geen kaskraker!


    8 april 2004 om 19:46
    Eduys

    In elk geval een mooi marktonderzoek aan overgehouden.


    16 april 2004 om 10:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!