Kanoodle samen met MoreOver in RSS advertising

Kanoodle samen met MoreOver in RSS advertising
, Carl Mangold

Zoekmachine optimalisatiebedrijf Kanoodle heeft samen met RSS specialist MoreOver het advertentiesysteem ‘BrightAds RSS’ gelanceerd. Het systeem koppelt relevante advertenties aan RSS-uitzendingen, door middel van Kanoodle’s keyword advertising system BrightAds (via:ClickZ).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.