Jurering Effie 2005

17 mei 2005, 03:30

31seconds: Voormalig reclamemaker en schrijver van het boek ?Komt een vrouw bij de dokter??, Raymond van Klundert, heeft zijn marketingcampagne rondom de succesvolle lancering van het boek ingestuurd als Effie-case. De jury heeft de case echter afgewezen met de reden “dat het product zelf van invloed is geweest op het succes, niet de communicatie”.

Dat geeft toch te denken over de producten die wel een Effie gaan winnen…

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!