Jongerenevents overspoeld door drankmerken

Jongerenevents overspoeld door drankmerken

De top-20 van de meest actieve sponsors in jongerenevenementen bestaat voor 40 procent uit drankmerken.

Dat blijkt uit een nieuwe editie van de halfjaarlijkse Response Evenementen Monitor. De eerste vijf plaatsen worden geheel door drankmerken gevuld. Hoogste nieuwe binnenkomer op drie is Bacardi (vorig jaar 36ste). Meest actieve sponsor is Coca-Cola met een sponsorship van 33 evenementen. Vorig jaar moest Coca-Cola Heineken nog voor laten gaan. Heineken staat nu op de tweede plaats, Grolsch op de vierde, Dommelsch op de twaalfde, Amstel op de 24ste en Bavaria op de 27ste. Bij de niet-alcoholische merken komen na Coca-Cola, Red Bull, Lipton Ice Tea, Pepsi Cola en AA Drink.

Bron:
http://www.adformatie.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.