Je eigen foto op een billboard van American Express

Je eigen foto op een billboard van American Express

Je eigen foto op een billboard van American Express

American Express heeft op dit moment in België een aardige cross-media campagne lopen voor de BLUE-card. Aan één van de drukste straten van Brussel staat een interactief billboard waarop regelmatig de foto wordt vervangen door nieuwe foto’s van deelnemers die op de website van BLUE hun foto hebben geupload. Woon je niet in de buurt van Brussel dan kun je het billboard via de live webcam op de site bekijken. Screenshots van de webcambeelden ontvang je overigens ook in je mailbox. Leuke site, leuke campagne. Zeker de moeite waard om eens te bekijken!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Lijkt me een knap intensieve campagne. Ik neem aan dat ze niet zomaar elke foto plaatsen, dus wie gaat dat elke minuut checken? ;)

    geplaatst op
  • Creatief en doeltreffend (vermoed ik) . Zou de on line cijfers wel eens willen zien om te weten hoe die campagen zich heeft ontwikkeld.
    Rumour around your personal brand, de toekomst?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.