Je eigen foto op een billboard van American Express

3 februari 2005, 22:32

Je eigen foto op een billboard van American Express

American Express heeft op dit moment in België een aardige cross-media campagne lopen voor de BLUE-card. Aan één van de drukste straten van Brussel staat een interactief billboard waarop regelmatig de foto wordt vervangen door nieuwe foto’s van deelnemers die op de website van BLUE hun foto hebben geupload. Woon je niet in de buurt van Brussel dan kun je het billboard via de live webcam op de site bekijken. Screenshots van de webcambeelden ontvang je overigens ook in je mailbox. Leuke site, leuke campagne. Zeker de moeite waard om eens te bekijken!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Blue__

    Lijkt me een knap intensieve campagne. Ik neem aan dat ze niet zomaar elke foto plaatsen, dus wie gaat dat elke minuut checken? 😉


    4 februari 2005 om 07:59
    Evert Jan

    Creatief en doeltreffend (vermoed ik) . Zou de on line cijfers wel eens willen zien om te weten hoe die campagen zich heeft ontwikkeld.

    Rumour around your personal brand, de toekomst?


    4 februari 2005 om 20:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!