IT Commercie houdt er mee op

12 juni 2005, 05:53

Lees net op Molblog dat IT Commercie (Reed Business), het tijdschrift over innovatieve marketing, sales & service (vooral gericht op CRM), binnenkort wordt gesaneerd. Eerder gingen CRM-titels als Connect (Kluwer) en CustomerBase (F&G) op de fles.

Ik krijg het tijdschrift IT Commercie gratis bij mijn abonnement van Platform voor Innovatie in Marketing (PIM). Moet eerlijk zeggen dat ik nog eens goed moet nadenken of ik dat abonnement aanhoud. Zowel de website als de bijeenkomsten van PIM zijn ver beneden mijn verwachtingsniveau, het tijdschrift was eigenlijk het enige dat mij weerhield om het lidmaatschap op te zeggen.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    RM

    Waar was je dan bij de Marketeer of the Year?

    Een meer dan geslaagd event van PIM. Leuke casustiek van Tom Tom (de winnaar), Nespresso en Routemobiel. Inspirerend om te zien dat er nog echt mensen met een makreting hart zijn.

    Verder in combinatie met de verassende aankleding; een best geinige modeshow met een leuk verhaal ervoor over mode en marketing en tenslotte een super cocktail…

    Ok een negatieve klank; de zaal was te klein en te warm…


    17 juni 2005 om 04:54
    media

    RM, moet eerlijk zeggen dat ik een beetje ben afgehaakt vwb de bijeenkomsten van PIM. Wellicht moet ik binnenkort toch maar weer eens gaan.


    17 juni 2005 om 13:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!