Is jouw social content futureproof? #adv

Is jouw social content futureproof? #adv
,
@entopic

Je hebt zakelijke accounts op Instagram en Facebook. Check. Maar hoe bereik je als organisatie meer met je social kanalen? En hoe zorg je ervoor dat ze ook klaar zijn voor de toekomst? Na Congres Instagram & Facebook Marketing weet je alles over de laatste trends van social marketing. Van perfecte Instagram Stories tot social video. En van Lidl tot Omrop Fryslân. Ben jij er op 6 juni ook bij in het OBA theater in Amsterdam?

Programma en tickets

Meer views en succes in minder tijd. Dat willen we allemaal wel. Maar hoe dan? Peter Minkjan neemt je mee in de wereld van video advertising hacks. De slimste manier om meer bereik en resultaat te behalen met je organische video’s en videoadvertenties op Facebook, Instagram en Facebook. En het fijne is: de tips die hij deelt kun je zelf direct toepassen, ook als je niet over enorme budgetten beschikt.

Larissa Kramer neemt het digitale stokje van Peter over en zoomt verder in op bewegend beeld, namelijk Instagram Stories. Wist je dat één op de drie stories vanuit bedrijven komen? Best een aantal, maar nog steeds zetten weinig merken Stories in voor succes. Zonde, want zowel organisch als geadverteerd kun je hier goed mee scoren. Benieuwd? Larissa vertelt je hoe je een slim contentplan maakt voor dé perfecte Insta Story.

Met deze twee sessies heb je een zak vol met nieuwe tips en tricks. Is het ook voldoende voor de toekomst? Dat vertelt Instagram & vlog expert Kirsten Jassies je. Hoe zorg je er als bedrijf voor dat je in contact met je doelgroep blijft terwijl het organische bereik zo afneemt? Door goede en relevante content. Klinkt misschien te eenvoudig, maar stiekem is het dat ook. En met Kirsten’s tips ben je zo futureproof!

Hierboven slechts een greep uit het aanbod van sprekers. Benieuwd naar de rest? Kom dan naar Congres Instagram & Facebook Marketing van Entopic en Kirsten Jassies op 6 juni in Amsterdam. Bekijk het programma en stel je tickets veilig.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel