Internationale Keynotes en inspirerende cases op het Digital Analytics Congres #adv

MOA
25 september 2017, 08:30

The place to be voor analisten, online experts en onderzoekers!

Laat je verrassen en inspireren door de keynotes en cases op de tweede editie van het Digital Analytics Congres op 11 oktober. Ga naar huis met nieuwe inzichten en direct toepasbare kennis.

UNIEK: Schrijf je nu in voor een 1 op 1 sessie van 10 minuten met Stéphane Hamel. Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar annebrenninkmeijer[at]moaweb.nl

Experts zoals Bart Schutz (expert data psychologie), Stéphane Hamel (één van de top 10 experts op het gebied van digital analytics ter wereld) en Aurélie Pols (Data Governance en Privacy expert ) laten je zien:

Hoe maak je het verschil met Digital Analytics? Bart Schutz introduceert in zijn keynote de belangrijkste inzichten uit de gedragswetenschappen. ‘Analyseren van gedrag – en het experimenteren ermee – leidt tot succes. Ik ga aantonen hoe je gedragswetenschappen succesvol toepast – voordat je concurrenten dat doen.’

Wat betekent AVG naleving voor jou? Hoor van privacy-expert Aurélie Pols wat AVG-naleving betekent voor de verschillende spelers binnen het digital analytics-ecosysteem, en waarom sommige organisaties op dit terrein de komende tijd maar beter een stap extra kunnen zetten.’

‘De wijze waarop ons wordt geleerd om analytics te doen bevat fundamentele fouten.’ Hoor van Stéphane Hamel, een van de most influential industry contributors binnen het Digital Analytics vak, hoe je het potentieel van aanwezige data benut en hoe je je business optimaliseert!

CASES om niet te missen!

Picnic Innovation – From Data to Insights Wanna know how we translate ubiquitious data into continuous innovations and operational excellence? Join the session of Daniel Gebler Picnic.

The power of advanced metrics in Google Analytics Door Analytics gegevens te combineren met externe kwantitatieve en kwalitatieve data creëer je meerwaarde voor klanten. Tije en Felipe van Traffic Builders nemen je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden en tonen zo de kracht van dataverrijking.

The Shared value of Data: Relevant Omnichannel marketing By combining data from all touch points you can create and deal basis to understand the customer. In this presentation Niels Reijmer will show how de Bijenkorf creates segmented and personalised experiences on the site, in emails and in other online marketing channels.

Connecting the dots met on- en offline integratie Probleem om echt datadriven te zijn is dat ‘connecting the dots’ tussen on- en offline in de customer journey meestal niet goed lukt. Jan Hendrik van EDM laat zien welke mogelijkheden er zijn om insights en targeting te verbeteren via het online brengen van offline data via CRM onboarding.

Customer-journey analytics: the GPS for understanding your customers In this presentation, Gosia Wrzesinska will explain the difference between customer-journey maps, with which you might already be familiar, and customer-journey analytics. She will also give you some tips on introducing customer-journey analytics in your organization.

Placing your webdata in the bigger picture During this talk Marc Tollens, KLM will show you how they try to get the most out of webdata using different approaches to ultimately gain a better understanding of their customers. Expect an honest story about our experiment to mix market research, web data and machine learning.

Hacking the Visual Norm During this talk Nadieh will take you through several of her data visualisation projects. Hopefully, by the end you’ll want to step outside of your “visualisation” comfort zone and create (custom) charts that best display the insights in the data.”

The Uneasy Marriage of Data Science and Operations In this talk Rob Winters, Travelbird will explore how They integrated data science into existing operations and challenges encountered when transforming an organization.

May data privacy be with you – this is the data you are looking for! What is the best way to prepare for the impact of GDPR on data protection? We start at the status quo, then look into the implications of GDPR and present best practice examples that which will help you to get ready for the future.

Schrijf je nu in en ontvang een gratis MOA-lidmaatschap! Ben je al MOA-lid, dan ontvang je € 100,- korting op de toegangsprijs.

€ 395,- voor niet leden

€ 295,- voor MOA leden

Kijk hier voor meer informatie of schrijf je direct in!

De MOA is hét Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics. De wereld van marketing insights, onderzoek en analytics is voortdurend in ontwikkeling. Organisaties gaan over op nieuwe manieren van werken, technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en ook de juridische aspecten van privacy en onderzoek staan niet stil. Dit zorgt voor talloze strategische, tactische en organisatorische uitdagingen op het gebied van insights en analytics. Het MOA Expertise Center heeft dé kennis en expertise in huis om deze uitdagingen aan te gaan.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!