Interactieve marketing be?nvloed koopgedrag

Interactieve marketing be?nvloed koopgedrag

Interactieve marketing, zoals online adverteren, websites, e-mail en marketing via zoekmachines, hebben een grote invloed op de verkoop van producten, ook als deze niet online verkocht worden.

Dit blijkt uit onderzoek van Double Click/Touchpoints. Websites zijn het meest belangrijk in de research voorafgaand aan een aankoop en online adverteren is effectiever in het lokken van mensen naar een website dan adverteren via televisie- of printmedia. Zoekmachines en online adverteren blijken het meest effectief in het verleiden tot een bezoekje aan een internetsite. Meer op de site EuropeMedia (http://www.europemedia.net)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.