Informatie als marketingmedium

Informatie als marketingmedium
, Carl Mangold

Eindelijk een uitgever die erg geen doekjes meer om windt, en informatie gewoon als marketingmedium aanbiedt:

“Vrouw.nl is geen kerstboom vol reclame. Al die schreeuwende banners irriteren vaak meer dan dat ze de bezoeker iets van zijn gading bieden. Als het even kan willen we de site zonder banners exploiteren; inkomsten zullen moeten komen uit betaalde aangeboden artikelen, zoals gesponsorde verhalen.”

Bron: Planet.nl


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Gewoon een advertorial toch of mis ik iets?

    geplaatst op
  • LOL. Ze weten het wel te brengen bij vrouw.nl
    Eerst claimen ze de ultieme website voor vrouwen te zijn:
    http://www.mediafact.nl/comments.php?id=D9987_0_1_0_C
    Nu leren we dat advertorials geen reclame zijn.
    Geef mij die PR manager!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.