Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie #adv

4 maart 2019, 09:57

De termen segmentatie en personalisatie worden vaak in één adem genoemd. Toch zijn ze niet hetzelfde. De termen staan voor twee verschillende en bijzonder effectieve manieren in je marketingaanpak. Maar wat is precies het verschil? En hoe kun je het succesvol inzetten? Dat leggen we uit in deze uitgebreide infographic. Hopelijk inspireert het je meer te doen met jouw (e-mail) contactdatabase. Met natuurlijk als doel betere resultaten te behalen!

Download de infographic

Spotler NL ontwikkelt en levert verschillende SaaS-oplossingen. Met Spotler komen klanten snel en gemakkelijk met hun eigen publiek in contact. De innovatieve marketingtechnologie van Spotler stelt klanten in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden in elke fase van de klantreis. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om dit succes mogelijk te maken. Ruim 5.000 gebruikers zijn met Spotler NL relevant voor hun doelgroepen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!