Imc2 voegt RSS aan haar dienstenpakket toe

Imc2 voegt RSS aan haar dienstenpakket toe
, Carl Mangold

Imc2, het interactieve marketingbureau van ondermeer Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Pfizer en Blockbuster, gaat haar klanten RSS marketing aanbieden. Onder de werknaam ‘Dispatch’ biedt ze allerlei handige RSS tools aan, waaronder een ‘publishing platform’ dat volledig geïntegreerd is met haar reeds bestaande e-mail marketing platform.

Ondanks al dit moois heeft nog geen enkele klant toegehapt. “The concern that we’ve heard from marketers is that they’ve spent so many years building their e-mail databases, that they don’t necessarily want to give people an alternative.”


Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Typische uitspraak van (e-mail) marketeers. Eerst zoveel mogelijk inkomsten halen uit wat ze nu hebben alvorens te komen met iets nieuws. Naar de behoefte en mening van de consument wordt niet gevraagd.

    geplaatst op
  • Innovatie wordt niet gedreven door de grote bedrijven, maar door de kleintjes.

    geplaatst op
  • @Marco: Doet me denken aan wat Speurders vind van de Geenstijl-advertenties en bijbehorende te bereiken consumenten: "Uitwonen die doelgroep...."
    Nee, het wordt nog wel wat met die marketeers en de nieuwe ontwikkelingen...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.