ikbenmijnjobbeu.be

ikbenmijnjobbeu.be
,

Een voorbeeldje hoe je ook in een B2B-markt creatief kan zijn met digitale media ... al zeggen we het zelf.

Deze Belgische campagne-site voor Ford Fleet toont een aantal filmpjes met alles-behalve-gemotiveerde werknemers op kantoor in de hoofdrol.

Natuurlijk hebben deze werknemers hun interesse in hun job verloren omdat ze niet over een bedrijfswagen van Ford beschikken.

Leuke gimmick en nieuw in creatief opzicht (?) is dat de scenes vanuit verschillende (verborgen) camera-hoeken kunnen worden opgeroepen door de bezoeker.

Ford rekent op een sterk viraal effect via e-mailtjes die je naar je baas kan sturen en via een “Out of Office”-boodschap die je kan forwarden naar anderen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Laat me een beetje denken aan www.huhcorp.com

    Leuk bedacht.

    geplaatst op
  • Inderdaad een leuke campagne! Kom je ons tzt ook nog vertellen hoeveel bazen er een mailtje hebben ontvangen? Ben wel benieuwd!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.