iDEAL wint Branche-Innovatie Award 2006

iDEAL wint Branche-Innovatie Award 2006

Gisteravond is de Branche-Innovatie Award 2006 door Paul Nijhof, vice-voorzitter van Thuiswinkel.org uitgereikt aan Marc Buitenhek (ING), namens de Raad van Eigenaren van iDEAL. Met de introductie van iDEAL in oktober 2005, is de nieuwe standaard voor betalen op internet neergezet. iDEAL is een gezamenlijk initiatief van ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank. Omdat iDEAL is gebaseerd op internetbankieren kan er direct mee betaald worden door ruim 6 miljoen klanten. In een relatief kort tijdsbestek heeft iDEAL een marktaandeel (in transacties) van 10% gerealiseerd binnen de online betaalmogelijkheden. Dit mede dankzij de meer dan 2.000 webwinkeliers die iDEAL aanbieden. En dit aantal groeit nog steeds fors aldus Thuiswinkel.org.

De Starter Award 2006 ging naar Direct Movie, de Thuiswinkel Award 2006 naar Bol.com en de Publieksprijzen 2006 gingen resp. naar Postbank, Bol.com, Landal GreenParks, Conrad Electronic Benelux en Wehkamp.


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Directmovie is terecht de winnaar! Handig met betalen, en de films lopen als een speer. Videotheken kunnen de borst nat maken.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.