IAB werkt aan gedragscode pop-up

IAB werkt aan gedragscode pop-up

IAB Europe werkt in veertien Europese landen, waaronder Nederland, aan een gedragscode voor pop-up advertenties. In de Verenigde Staten oordeelde een rechter dat ‘wildplakken’ van pop-ups is toegestaan, maar IAB Nederland vindt dat de site-exploitant het laatste woord hierin moet hebben (bron: Emerce).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.