IAB standaarden voor rich media

IAB standaarden voor rich media
, Upstream
@marcoderksen

Vorige week heeft het Interactive Advertising Bureau (IAB) de nieuwe standaarden voor rich media (pdf) vrijgegeven. Omdat het IAB blijkbaar niet in staat is om de standaarden op een normale manier te presenteren, heeft ClickZ ze ook in html-formaat gezet.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.