Humor in de ‘weblogjournalistiek’

7 februari 2006, 18:35

Het gebeurt niet vaak maar vanavond bij het scannen van de marketingfeeds heb ik toch af en toe in een deuk gelegen om de diverse headlines. Zo heeft Michiel Pot van Brandstage professor Fluitje weer van stal gehaald in zijn artikel Adverteerders dreigen met totale reclame boycot.

Jeroen Bertrams van Hyped maakt het helemaal bont. Inhakend op het nieuws komt hij met Wendy van Dijk doet RSS feed Telegraaf crashen, BMW site trekt recordbezoek na ban Google en Cursus RSS voor top van Economische Zaken.

Ben benieuwd welke lezers of media het dit keer oppakken. Want geloof het of niet, ik krijg nog steeds vragen binnen waar het onderzoek van professor Fluitje is op te vragen!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!