Hoe claim je Thought Leadership?

Başak Özkan is strategic growth marketeer bij NXT Content, met een voorliefde voor social media. Op Marketingfacts schrijft ze regelmatig over thought leadership.

23 februari 2023, 10:46 1414 x gelezen

Başak Özkan (check hier haar MF-profiel met artikelen) helpt bij NXT Content B2B bedrijven met het opstellen en uitvoeren van een thought leadership strategie. In deze podcast gaat ze het gesprek aan over de verschillende aspecten van thought leadership.

Özkan vertelt in deze podcast onder andere over:

  • Wat is thought leadership?
  • Waarom is thought leadership belangrijk voor veel B2B bedrijven?
  • Hoe bouw je thought leadership op en hoe ziet een strategie op het gebied van thought leadership eruit?
  • Wordt er te makkelijk over thought leadership gedacht?
  • Hoe zorg je voor een unieke visie?
  • Kunnen zowel personen als bedrijven thought leader zijn?
  • Kun je het vergroten van thought leadership doormeten?
  • Wat zijn populaire kanalen voor het bouwen aan thought leadership binnen B2B?
  • Content hergebruiken voor thought leadership
  • Kun je thought leader zijn zonder consistentie in je content productie en publicatie?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!