Hoe claim je Thought Leadership?

Başak Özkan is strategic growth marketeer bij NXT Content, met een voorliefde voor social media. Op Marketingfacts schrijft ze regelmatig over thought leadership.

23 februari 2023, 10:46 1056 x gelezen

Başak Özkan (check hier haar MF-profiel met artikelen) helpt bij NXT Content B2B bedrijven met het opstellen en uitvoeren van een thought leadership strategie. In deze podcast gaat ze het gesprek aan over de verschillende aspecten van thought leadership.

Özkan vertelt in deze podcast onder andere over:

  • Wat is thought leadership?
  • Waarom is thought leadership belangrijk voor veel B2B bedrijven?
  • Hoe bouw je thought leadership op en hoe ziet een strategie op het gebied van thought leadership eruit?
  • Wordt er te makkelijk over thought leadership gedacht?
  • Hoe zorg je voor een unieke visie?
  • Kunnen zowel personen als bedrijven thought leader zijn?
  • Kun je het vergroten van thought leadership doormeten?
  • Wat zijn populaire kanalen voor het bouwen aan thought leadership binnen B2B?
  • Content hergebruiken voor thought leadership
  • Kun je thought leader zijn zonder consistentie in je content productie en publicatie?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
Freelance B2B organic growth consultant bij Arkes Marketing en Media BV

Ik help sinds 2008 organisaties om organisch te groeien. Hiervoor zet ik inbound marketing, demand generation, SEO, content marketing en marketing automation in. Sinds 2015 doe ik dit als freelancer voor B2B bedrijven. Daarnaast ga ik voor mijn podcast Inbound4Cast regelmatig in gesprek met collega marketeers.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!