Hoe claim je Thought Leadership?
Başak Özkan is strategic growth marketeer bij NXT Content, met een voorliefde voor social media. Op Marketingfacts schrijft ze regelmatig over thought leadership.
Başak Özkan (check hier haar MF-profiel met artikelen) helpt bij NXT Content B2B bedrijven met het opstellen en uitvoeren van een thought leadership strategie. In deze podcast gaat ze het gesprek aan over de verschillende aspecten van thought leadership.
Özkan vertelt in deze podcast onder andere over:
- Wat is thought leadership?
- Waarom is thought leadership belangrijk voor veel B2B bedrijven?
- Hoe bouw je thought leadership op en hoe ziet een strategie op het gebied van thought leadership eruit?
- Wordt er te makkelijk over thought leadership gedacht?
- Hoe zorg je voor een unieke visie?
- Kunnen zowel personen als bedrijven thought leader zijn?
- Kun je het vergroten van thought leadership doormeten?
- Wat zijn populaire kanalen voor het bouwen aan thought leadership binnen B2B?
- Content hergebruiken voor thought leadership
- Kun je thought leader zijn zonder consistentie in je content productie en publicatie?
Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.