Het Kopspijkers-effect

Het Kopspijkers-effect

Via Google Adwords mocht Marc de Kok zijn website lolstoel.nl niet promoten. Op de site humoristische cartoons met een rolstoel-mannetje in de hoofdrol. Kort, scherp en cynisch. Discriminerend volgens Google. Marc, zelf vanaf jonge leeftijd in een rolstoel, beklaagde zich bij Vara’s Kopspijkers en zie hier het effect. Bijna 15.000 extra bezoekers op de avond van de tv-uitzending en ook vandaag zal het nog wel wat extra bezoek krijgen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Het gaat om pageviews, niet bezoekers. Die zie je hier en dat zijn er 13672.

    1 op de 200 kijkers is naar de website gesurfd.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.