Het FD over virale marketing

Het FD over virale marketing
,

Het Financi?ele Dagblad heeft een artikel over virale marketing: ?Vaak brutaal, soms stiekum en niet altijd even netjes. Grote bedrijven experimenteren met virale reclame, die consumenten zelf moeten verspreiden. De gehoopte epidemische uitbraak blijft echter nog uit.?

Ondanks deze onheilspellende inleiding is het een redelijk positief artikel. Er worden diverse voorbeelden besproken, waaronder Olaf en Otto, een viraal concept van Qi voor Heineken. Download het hele FD-artikel (pdf).


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.