Gunn presenteert vijfde reclamerapport

Gunn presenteert vijfde reclamerapport

Donald Gunn heeft voor de vijfde keer het Gunn Report gepresenteerd. Hierin wordt een overzicht gegeven van de meest succesvolle creatieve mensen en ideeen. Het Gunn Report is een combinatie van een groot aantal reclamefestivals van de hele wereld. Hieruit ontstaat een top-50 van onder meer de meest bekroonde reclamecampagnes, bureauketens, adverteerders en regisseurs.

Het succes van reclamebureaus hangt volgens het rapport af van vier factoren. Ten eerste moet de winst nooit boven creativiteit gesteld worden. Ten tweede moet het interne vertrouwen groot zijn. Als laatste twee succesfactoren worden het inhuren van de juiste mensen en het belang van goede klanten genoemd.

Bron:
Nieuwsbrief ProfNews


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.