Grote ideeën voor retail: 10 belangrijke trends in CX #adv

10 maart 2020, 06:31

We zitten midden in een retailrevolutie. Door grote doorbraken in technologie wordt Science Fiction werkelijkheid. Van kunstmatige intelligentie tot gesproken zoekopdrachten, retailers bouwen aan ervaringen die frictievrij en gepersonaliseerd zijn met een niveau van dienstverlening dat eerder niet mogelijk was. Het niveau van de technologie stijgt – en dat geldt ook voor de verwachtingen van de klant. CX is de sleutel tot loyaliteit en met iedere nieuwe innovatie belanden retailers in een wapenwedloop van aanpassingen om de klant positief te kunnen blijven verrassen. Kom erachter wat de huidige belangrijke retailtrends zijn en ontdek hoe de technologie van morgen de retailwereld vandaag al verandert.

Download dit eBook

Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes realiseren we door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 11.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor het behalen van uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Door het combineren van de beste technologie met menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!