Groei online campagnes ondanks dalende bestedingen

Groei online campagnes ondanks dalende bestedingen
, E-Pro bv

Op de Nederlandse internetsites zijn er het afgelopen jaar dertig procent meer campagnes gevoerd dan in 2001, wat neerkomt op een totaal van ruim tienduizend online advertenties. Het aantal adverteerders dat online campagnes voerde nam eveneens met twaalf procent toe tot een kleine 3,5 duizend.

Bron: IT Commercie


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.