Grand Marketer of the Year: Jim Stengel (P&G)

Grand Marketer of the Year: Jim Stengel (P&G)

Grand Marketer of the Year: Jim Stengel (P&G)

Jim Stengel, CMO van Procter & Gamble, is door BrandWeek verkozen tot Grand Marketer of the Year (pdf).

Theo van Vugt heeft op Molblog een aantal aardige anekdotes van Jim Stengel - die zeker ook tot een van mijn favoriete marketeers behoord - online staan. Een van Stengel’s belangrijkste uitgangs-punten is dat hij niet zijn baas A.G. Lafley of de producten van P&G, maar de consument centraal stelt in zijn marketingaanpak. Klinkt logisch, maar er zijn er maar verdomd weinig die het ook doen ;-)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.