Google verbetert indexatie dynamische websites

8 december 2004, 07:05

Bij dynamische websites worden er allerlei variabelen aan de URL van een pagina vastgeplakt. En daar wordt het indexeren niet makkelijker van…

Google heeft haar algoritme weer eens verbetert, en neemt inmiddels tot 6 variabelen mee (bij de indexatie).

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    Mark de Bruin

    Goed nieuws dus voor website exploitanten zoals ik 🙂

    Slecht nieuws voor de search engine buro’s die dure “organic search” projecten willen verkopen waarmee de linkstructuur zoekmachine vriendelijk gemaakt wordt ….


    8 december 2004 om 11:13
    PieuX

    Die bureaus zullen inderdaad weinig werk meer hebben, maar kunnen zich dan ook beter richten op andere manieren op te optimaliseren 🙂


    8 december 2004 om 13:34
    Ric

    mmm… ik denk dat dat wel kort door de bocht is. 😉 Het is ook niet zo dat webbouwers het minder druk hebben sinds je vanuit Photoshop en QuarkXpress HTML pagina’s kunt publiceren.

    Het is goed nieuws voor de bedrijven dat ze met dit soort sites beter worden opgenomen in de zoekmachines, het zegt echter niets over de vindbaarheid. Dat laatste bereik je niet met een Google die de algo aanpast.


    8 december 2004 om 22:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!