GoDaddy stort zich op weblogs en virale marketing

GoDaddy stort zich op weblogs en virale marketing

GoDaddy stort zich op weblogs en virale marketingGoDaddy’s CEO Bob Parson heeft blijkbaar de smaak van bloggen te pakken. Na de discussie op brand autopsy over de 2,4 miljoen dollar kostende tv-commercial tijdens de Super Bowl, is hij een eigen weblog gestart. Op godaddy.com is in de top-navigatie de link naar zijn weblog te vinden.

De discussie op zijn weblog (en elders) gaat echter niet meer over de miljoenenverslindende commercial, maar over het feit dat Fox de commercial weigert uit te zenden. Het begint bijna saai te worden, maar dat betekent dus dat de virale marketing machine gaat lopen. En dat laat Bob op zijn weblog ook weten. Wat een schreeuwerd!


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • nou Marco

    ik begin het steeds leuker te vinden,
    laat die virale machine maar lopen.
    Het voordeel is dat ze nu wel goede grappige reclames moeten maken want anders zal nooit iemand de commercial doorzenden. Dat werkt toch motiverend.

    op www.viralfactory.com staan ook een paar briljante filmpjes die door hun zijn gemaakt. Nee ik vind het een positieve ontwikkeling. Het enige wat ik bizar vind is hoe bedrijven het elke keer op het net moeten lanceren : als mag niet uitgezonden worden of is 'per ongeluk' uitgelekt.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.