Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

“For the laugh of advertising” #adv

30 januari 2020, 12:05

Jordi van de Bovenkamp is ervan overtuigd dat het allerbelangrijkste ingrediënt om een ‘commercieel gerecht’ behapbaar te maken humor is. Jordi is een echte creatieveling die inspireert op het gebied van content. Tijdens zijn presentatie zullen er meerdere grappige voorbeelden van goed ingezette content getoond worden die je ook nog eens op je werk kunt implementeren.

Koop snel je kaartje!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!