Firefox en outlook ingezet voor promotie

Firefox en outlook ingezet voor promotie
, ING Groep
@evr

HBO maakt op een vernieuwende manier (of is dit al eerder gezien?) gebruik van firefox en Microsoft Outlook voor de promotie van de nieuwe serie Rome. Via links in de bannercampagne, die morgen start, kunnen gebruikers themes en skins downloaden voor de firefox browser. Ook kan via de banners de uitzendtijden en herinneringen in Microsoft Outlook worden gezet. De campagne zal onder andere lopen op de site van de New York Times en Salon.com. (via: Clickz).

Ik ben erg benieuwd. Zeker het in Outlook zetten van afspraken klinkt leuk en zou ook prima door omroepen gebruikt kunnen worden, maar of het in de praktijk ook ‘plug and play’ is…

Update:
MozillaZine meldt dat Warner Bros voor de film Batman Begins al eens een firefox skin gemaakt heeft. Blijft als enige vernieuwing de MS Outlook service met de uitzendtijden over. Of is dat ook al eerder gezien ;-)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.