Evolutie reclamemarkt

Evolutie reclamemarkt

De bekende zakenbank Goldman Sachs voert momenteel een grootse enqu?te over de evolutie van de adverteerdersinvesteringen. Het doel van deze enqu?te is het vaststellen van de evolutie van de reclamemarkt op korte en lange termijn.

De enqu?te zal zich ook buigen over de invloed van twee belangrijke sportevenementen, de Olympische Spelen en het EK voetbal die volgend jaar zullen plaatsvinden in respectievelijk Griekenland en Portugal en die volgens sommigen, zoals Martin Sorrell, de reclamebusiness kunnen boosten.

Meer info op:
http://www.gs.com/globaladsurvey


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.