Een derde online bestellingen komt niet aan

Een derde online bestellingen komt niet aan

In een op de drie gevallen ontvangen internetters hun online bestelde product niet, concludeert de Europese consumentenclub ECC in Brussel.

Meestal vinden leveringen niet plaats als er ook niet is betaald, maar in een onbekend aantal gevallen is er wel betaald en niet geleverd. Het ECC plaatste 114 bestellingen, maar ving in een aantal gevallen bot daar niet aan buitenlanders wordt geleverd door webwinkels. Dit is voor het ECC aanleiding voorafbetalingen bij online aankopen ter discussie te stellen. Die zouden enkel nog moeten plaatsvinden als een derde partij controleert of de levering is gedaan, schrijft Planet Multimedia.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.