Dubbelzinnigheid ten top

Dubbelzinnigheid ten top

Bij het maken van het overzicht van de commercials van Cannes kwam ik een leuke commercial tegen van Ameriquest met als pay-off “don’t judge too quickly”. Dat geldt ook zeker voor de commercial hierboven, vraag je zo rond de 30 seconden eens af welk product gepromoot wordt;-) Op dezelfde ‘schoen geleest’ is deze commercial.

Bron: Young Marketing.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.