Dogvertising

Dogvertising

 Het nieuwste reclamemedium heet hondSony Playstation is de eerste opdrachtgever die gebruikmaakt van honden als reclamemedium. Het merk wil op deze manier het nieuwe Playstation-spel Dog?s Life onder de aandacht brengen.

Het hondenbillboard is een dienst van bureau Down Under The Creative Tribe. Er zijn plannen om het hondenbillboard-netwerk landelijk uit te bouwen in samenwerking met de dierenasiels. Op deze manier komen de honden buiten en verdient het asiel aan de reclame-inkomsten, stelt het bureau (bron: Incentive).

Zie ook:
Hondenbrigade gaat Dog’s Life in A’dam promoten


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Zouden ze ook prikkertjes in de drollen van deze honden steken, met het opschrift "Deze drol wordt u aangeboden door Sony Playstation" ?

    geplaatst op
  • Geen slecht idee!

    Kwam er trouwens achter dat Down Under niet echt uniek is. Sony zette dogvertising al eerder in om haar product aan de man te brengen. Zie bijvoorbeeld: media.guardian.co.uk.

    geplaatst op
  • Haha, Carl, dat is wat je noemt een nieuwe manier van ingredient branding;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.