Doeleinden internetgebruik verschuiven

Doeleinden internetgebruik verschuiven

Zowel de doelen waarvoor gebruikers internet opgaan veranderen, als de frequentie waarmee ze inloggen. Dit blijkt uit een Amerikaans onderzoek onder 10.000 huishoudens.

Bijna 20 procent gebruikt internet voor werkgerelateerde doeleinden; een jaar geleden was dat nog 18 procent. 17 Procent logt in voor priv?-informatie te zoeken, dat is gestegen vanaf 15 procent vorig jaar. Daar staat tegenover dat het percentage dat online gaat voor persoonlijke communicatie daalt van 43 procent vorig jaar naar 38 procent dit jaar.
Het onderzoek toont ook aan dat 39 procent van de gebruikers dagelijks inlogt, tegenover 36 procent vorig jaar.

Bron:
http://www.adfoweb.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.