Doe mee aan Marketing 17, het grote marketingonderzoek

16 augustus 2016, 10:00

Elk jaar onderzoeken NIMA en Berenschot de ‘stand van de marketingstaat’ om een goed beeld te krijgen op de positie van marketing-, communicatie- en salesprofessionals binnen hun organisatie. Zit je goed op je plek of ben je op zoek naar iets nieuws? En verdien je wel wat je verdient? We horen het graag van je, dus vul vooral de enquête in!

Het onderzoek van NIMA en Berenschot geeft een mooi overzicht van de staat van marketing in Nederland en van de positie van marketing, communicatie en sales binnen organisaties. Waar haal je je kennis vandaan? En is alle benodigde kennis wel te vinden? Het onderzoek helpt het vak verder te brengen en helpt jou het beste uit je professionele loopbaan te halen.

Daarvoor is parate kennis van het vak natuurlijk onontbeerlijk en die kun jij verschaffen. We willen je dan ook vragen eenmalig deel te nemen aan dit onderzoek. Het kost je ongeveer 20 minuten en levert een schat aan informatie. Het onderzoek vraagt ook naar je persoonlijke achtergrond en data. We benadrukken graag dat de partijen die betrokken zijn bij de datacollectie en verwerking van de informatie, zeer zorgvuldig omgaan met de informatie die je ons anoniem verstrekt.

Na afloop van het onderzoek doen we op Marketingfacts uiteraard verslag van de uitkomsten van het onderzoek.

Doe mee aan het onderzoek!

We waarderen je medewerking zeer, alvast bedankt voor je moeite!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!