Doe mee aan het Pondres Social Media Onderzoek 2013

13 november 2012, 10:28

Hoe staan de Nederlandse bedrijven ervoor met betrekking tot de inzet van social media en wat kunnen we het komend jaar verwachten? De afgelopen weken Pondres achter de schermen weer hard gewerkt aan de opzet voor het Pondres Social Media Onderzoek 2013 (#SMO_13).

Om de kwaliteit te waarborgen heeft Pondres wederom het online onderzoeksbureau MWM2 aangehaakt. Samen hopen zij jullie weer van de nodige inzichten te voorzien.

Maar het rapport kan natuurlijk niet bestaan zonder onze respondenten. Wij willen jullie dan ook vragen om onze vragenlijst in te vullen. Dat neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Na afloop van het onderzoek ontvang je, indien gewenst, van ons een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.

Vragen

Het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:

  • Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?

  • Welke social media kanalen zijn ingezet in 2012?

  • En welke verwacht men in te zetten in 2013?

  • Met welke frequentie zijn bedrijven actief op de sociale media?

  • Wat zijn de doeleinden van de social media inzet?

  • Op basis van welke metrics meet men de resultaten?

Dit onderzoek wordt in diverse branches uitgevoerd om een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen. Je medewerking aan het #SMO_13 wordt zeer op prijs gesteld en wij zijn dan ook erg benieuwd naar je visie op het social media-landschap.

Doe mee

Meedoen? Vul de enquête hier in. Voor evt. vragen kun je mailen naar tim.de.jong@pondres.nl of tweeten naar @pondressocial.

Naast dat je de resultaten van het onderzoek ontvangt, zullen deze uiteraard ook op Marketingfacts gepubliceerd worden!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts. Zie colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!