Do Not Call (But Feel Free to Click)

Do Not Call (But Feel Free to Click)

10 miljoen geregistreerde gebruikers binnen 4 dagen. Nu een maand na de opening van de National Do Not Call Registry zijn er al meer dan 28 miljoen telefoonnummers geregistreerd, ongeveer een derde van alle huishoudens in de VS. Indrukwekkende cijfers, zeker als je bedenkt dat ze nauwelijks geld hebben uitgegeven voor marketing. Free publicity is het sleutelwoord en daar hebben ze zich dan ook heel goed op voorbereid (via: Clickz).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.