Direct marketing: beste ROI

Direct marketing: beste ROI

Klassieke media leveren de slechtste prijs/prestatieverhouding. Adverteerders die waar voor hun geld willen kunnen beter actiemarketing inschakelen. Dat blijkt uit een onderzoek van het Amerikaanse marketingmagazine AdAge onder 222 Amerikaanse marketeers.

Direct marketing is het meest effectieve marketingtool van alle mediatypen, vindt bijna de helft van alle marketeers (42 pct); gevolgd door interactieve media (internet/e-mail; 19 pct). De ondervraagde marketeers vinden direct mail (geadresseerde post) het best meetbare medium. Bijna een derde van de respondenten vindt de prijs/prestatieverhouding van tv-reclame het slechtst (32 pct); op de voet gevolgd door public relations (25 pct), meldt AdAge.

Bron:
http://www.adage.com/

Via:
http://www.incentive-online.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.