Direct mail verzekert persoonlijke aandacht onder jongeren #adv

Direct mail verzekert persoonlijke aandacht onder jongeren #adv

Jongeren uit generaties Y&Z zijn goed via direct mail te bereiken. Onderzoek dat MetrixLab uitvoerde in opdracht van PostNL laat zien dat bijna de helft van de jongeren (47%) direct mail ‘relevant’ vindt: ze waarderen het medium. Jongerenexperts Nina Hoek van Dijke en René Boender bespreken de bevindingen uit het onderzoek, en vertellen hoe merken die inzichten kunnen gebruiken om een relatie met jongeren te bouwen.

Klik hier voor de bevindingen en de inzichten van de experts


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.