Diesel start ‘boomknuffel’-campagne

Diesel start ‘boomknuffel’-campagne

Diesel start boomknuffel-campagneVanaf deze week heb je kans dat je een van de online uitingen uit Diesel’s Love nature while it lasts campagne tegenkomt.

De online campagne, ontwikkeld door communicatiebureau Airlock, bestaat naast traditionele banners en 3-dimensionele ads uit een aantal nieuwe ‘see-through’ dHTML-formats waarbij de bezoeker met behulp van een ‘speciale kijker’ verborgen onderdelen van de foto’s kan bekijken.

De ‘Love nature while it lasts’ campagne gaat in 18 landen lopen en zal onder andere te zien zijn op vogue.co.uk en xlr8r.com. Op welke websites in Nederland de online campagne te zien zal zijn is mij (nog) niet duidelijk.

dHTML-Ad Diesel gespot op xlr8r.com  dHTML-Ad Dieselgespot op xlr8r.com

Bron:
http://www.brandrepublic.com/

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.