Demand generation volgens het niche famous framework

Tycho Luijten past demand generation toe volgens zijn eigen 'niche famous framework'. In deze podcast vertelt hij hoe hij dit aanpakt.

19 april 2023, 07:00 1224 x gelezen

Tycho Luijten is de founder van het bureau Dapper uit Rotterdam. Hij helpt vooral B2B organisaties en gelooft in de kracht van organisch groeien voor de lange termijn. Hij zet daar onder andere demand generation voor in. In deze podcast deelt hij zijn aanpak en inzichten.

In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Tycho Luijten van Dapper over B2B marketing en demand generation. Luijten vertelt onder andere over:

  • Misvattingen rondom growth hacking
  • Demand creation and demand capture
  • Een Problem aware of solution aware aanpak voor demand generation
  • Wat is het niche famous framework?
  • Hoe zet je dit framework in?
  • Werkt self reported attribution echt?
  • Werkt TikTok voor B2B lead generatie?
  • Hoe stem je demand creation en demand capture kanalen op elkaar af?
  • Succes met vergelijkers voor B2B
  • Demand generation voor potentiële werknemers
  • Slaan we door met persona’s?
  • Paid demand gen vs. organic demand gen
  • De inzet van zero-click advertising
  • Het proces voor video creatie voor social media
  • Het hergebruiken van B2B content
  • Hoe maak je als CEO tijd voor content creatie?
  • De waarde van thought leadership voor werknemers
  • 80/20 regel in content marketing
  • Het gevolg van middelmatige content

Je kunt ook kijken of luisteren via de website van de Inbound4Cast. Vergeet ook niet om je te abonneren via Spotify.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!