De klant is klaar voor een goed gesprek, nu de adverteerder nog

De klant is klaar voor een goed gesprek, nu de adverteerder nog

Vorige week is in samenwerking met ReclameWeek een experiment uitgevoerd waarbij een voorpublicatie van een artikel is geplaatst op dit weblog. Op basis van de reacties heeft vervolgens Niels Schultz (ReclameWeek) het definitieve artikel geschreven. Uiteraard wil ik jullie het resultaat (aangepast artikel en selectie van reacties) niet onthouden: deel1 en deel2.

Iedereen dank voor de medewerking en ik hoor graag van jullie of er interesse is om dit vaker te doen (uiteraard over andere onderwerpen).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Wat denk je. Perfecte manier om een gedegen verhaal in elkaar te zetten en te toetsen. Komt de professionaliteit en dus ook de uiteindelijke lezers alleen maar ten goede.

    geplaatst op
  • Leuk experiment, zou het inderdaad aardig vinden om dit vaker te zien. Vraag me wel af of je in de print-uitvoering niet iets verder moet gaan dan nu is gebeurd. En hoe ga je om met de anonieme reacties?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.