Creëer een onderscheidende factor ten opzichte van uw concurrenten #ADV

8 december 2014, 13:30

Het is dé grote vraag voor veel bedrijven in de huidige tijd: hoe zorg ik ervoor dat ik onderscheidend ben ten opzichte van mijn concurrenten in de ogen van mijn klant? Als je deze vraag herkent, doe je er goed aan om op 9 januari het SAM (State of the Art Marketing) Event op het Windesheim in Zwolle te bezoeken. Tijdens dit marketingevenement is het overkoepelende thema ‘Stand out from the crowd’ en zal het creëren van onderscheidend vermogen centraal staan. Thomas Marzano (brandexperiencedeskundige bij Philips) is de keynote speaker, terwijl ook namen als Stephan van Slooten (met zijn boek ‘Klanthelden in de 9+ organisatie’ genomineerd voor marketingboek van het jaar) en Yvonne van Laarhoven aanwezig zullen zijn. Er zijn slechts 350 kaarten beschikbaar, waarvan in de voorverkoop reeds de helft verkocht is, dus klik hier en boek snel je kaarten met korting!

Onderscheidend vermogen is iets wat steeds moeilijker te creëren is. Bijna alle bedrijven hebben inmiddels een soortgelijke toolset en daarom wordt het voor klanten moeilijker om het verschil tussen aanbieders nog te zien. Maar het is zeker niet onmogelijk! Het SAM Event is daarom volledig gericht op het creëren van onderscheidend vermogen. Via de vier deelthema’s (customer insights, customer experience, brand authenticity en the very best of) zullen onze sprekers alle relevante kennis delen die je kan helpen om dit te bewerkstelligen.

Naast het delen van kennis zijn er uiteraard voldoende netwerkmomenten ingebouwd, zodat je samen met andere marketeers kunt discussiëren over wat je zojuist gehoord hebt. En, ook niet onbelangrijk, het SAM Event heeft vier punten toebedeeld gekregen van NIMA, dus je hebt niet alleen de kans om nieuwe inzichten op te doen, maar ook om je puntentotaal als marketeer in januari alvast een boost te geven!

Het evenement zal plaatsvinden op vrijdag 9 januari op het Windesheim in Zwolle. We starten om 11:30 uur en het officiële einde zal rond 18:00 uur zijn. Uiteraard zijn een lunch en netwerkborrel inbegrepen. Voor een uitgebreid overzicht van de sprekers, of details met betrekking tot de thema’s, kun je tevens op onze website (www.samevent.nl) terecht.

Normaal kosten de kaarten 89 euro, maar speciaal voor lezers van Marketingfacts zijn de toegangskaarten slechts 69 euro! Klik hier om je kortingskaarten te bestellen!

Tot 9 januari!

Binnen de marketingwereld is alles wat vandaag nieuw is, morgen de standaard en de dag erna hopeloos ouderwets, prehistorisch, haast. De ontwikkelingen denderen voort in het marketinglandschap, en wie niet snel aan boord springt van de marketing-TGV is gedoemd in de vergetelheid te raken. Met het SAM Event 2015 bieden wij u een ticket aan boord van de trein die u langs alle relevante kennis van morgen brengt.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief