Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Creatief schrijven voor copywriters (boekentip!) #adv

1 juni 2021, 08:58

Lezen klanten je copy van A tot Z of van A tot ZZzZzz? In dit langverwachte boek onthult ‘8-figure’ copywriter Roy Ishak zijn trukendoos voor creatieve teksten: 57 invalshoeken, een kruiwagen vol praktische schrijftips én het (nooit eerder vertoonde) denkproces achter commerciële kunstwerken. Let op: slechts 2.000 exemplaren gedrukt.

Bestel dit boek vandaag nog

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!