Webwinkel Dekbed-Discounter is de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot marktleider in de Benelux. Wanneer je op zo’n niveau opereert is het van cruciaal belang je marketingkanalen optimaal met elkaar te laten samenwerken en continu inzicht te hebben in het rendement. Door databronnen slim te managen, synergie te creëren tussen kanalen en hyper-persoonlijke customer journeys te ontwikkelen, heeft e-commerce bureau Yellowgrape deze succesvolle retailer naar het volgende level getild. Het resultaat is een indrukwekkende conversiestijging van ruim 30%.
31,2% conversiestijging door persoonlijke customer journeys #adv

Er zijn 0 reacties op dit artikel
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.