Conversie-ratio van 70 procent in UK

Conversie-ratio van 70 procent in UK

Zeventig procent van degenen die in het derde kwartaal in het Verenigd Koninkrijk online zochten naar producten of diensten is daadwerkelijk tot aanschaf overgegaan. Voor Nederland bedraagt deze zogenoemde conversie-ration 51 procent, in Spanje is het 35 procent. Dat blijkt uit cijfers van Nielsen//NetRatings in het ‘Third Quarter 2002 Global Internet Trends Report’. Volgens de onderzoekers is een deel van de verklaring dat de Engels sprekende bevolking makkelijker terecht kan bij de grote Amerikaanse e-commerce partijen. Nielsen//Netratings meldt verder dat op het ogenblik in totaal 563 miljoen mensen toegang tot internet hebben.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.