Coca-cola, Reuters en RSS

Coca-cola, Reuters en RSS
,

image
Via ImediaConnection kwam ik (eindelijk) een artikel tegen over een creatieve inzet van RSS in een online campagne. Diet Coke in samenwerking met Reuters ontwikkelden een campagne waarbij RSS als prominent vehicle werd ingezet.

Zo werd Diet Coke gematched aan het “softere” nieuws op Reuters. Deze nieuwsitems (bijv. “Cereal may be best breakfast for the waistline” werden doormiddel van RSS in diverse Diet Coke banners roulerend getoond. Wanneer men op deze headline klikte kwamen zij terecht binnen Reuters.com op een Diet Coke branded pagina. Deze inzet draaide allemaal om hun payoff “On a Lighter Note brought to you by Diet Coke”.  Leuke case, maar ben benieuwd wat de resultaten hiervan zijn. Het verantwoordelijk bureau MediaVest (StarCom) blijft er angstvallig stil onder..


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.