CNBC-TV over RSS

CNBC-TV over RSS

CNBC-TV over RSSCNBC-TV Business News heeft recent in haar programma Closing Bell in de vorm van een korte reportage aandacht besteed aan RSS. Een Yahoo!-director en de CEO van NewsGator geven hun kijk op de RSS-revolutie.

Lees en kijk verder: Frankwatching.com


Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Wow, een hele reportage van 2 minuten op CNBC-TV :-)

    Zonder gekheid, ik denk dat het goed is dat tv-programma's aandacht besteden aan technieken als RSS. Maar om heel eerlijk te zijn stelde de reportage inhoudelijk weinig voor. Ik blijf er overigens bij dat er een aantal drempels zijn die er voorlopig voor zorgen dat RSS niet zal doorbreken (hoe graag we dat ook willen).

    Zie ook discussie bij:
    Waarom RSS-marketing doorbreekt

    geplaatst op
  • De video is natuurlijk veel te kort om alle voors en tegens van RSS te belichten. En TV is veelal natuurlijk niet het medium om eens lekker de diepte in te gaan. Ikzelf vind ‘m vooral interessant in die zin dat het onderwerp RSS nu ook tot TV doordringt. Inderdaad kort en op een doelgroepzender, maar ik vind het een teken aan de wand. Zie verder ook de discussie op Frankwatching.

    Verder misschien nogmaals benadrukken dat ook ik die drempels zie. Echter: het zijn drempels die geslecht zullen worden en dat zal sneller gaan dan menigeen denkt. Ik kan me voorstellen dat als je er al wat langer dan vandaag gebruik van maakt, het allemaal wel wat lang kan duren. Zie verder ook mijn reactie onder de column RSS, een revolutie in beeld.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.