Citroen wint Adfo Web bannercompetitie

Citroen wint Adfo Web bannercompetitie

De winnaar van de bannercompetitie is bekend. De online campagne voor Citroen C2, door Euro RSCG BLRS, Proximity en Clockwork kreeg de meeste stemmen.

Uiteindelijke stand (167 mensen brachten een stem uit):

1. Euro RSCG BLRS, Proximity en Clockwork voor Citroen C2, 41%
2. Euro RSCG Human-i , met een online campagne voor Peugeot, 28%
3. Inpact BV, voor Nissan in the Bush,  19%
4. Zentrophy, met een campagne voor Opel Astra, 12%

http://www.adformatie.nl/bannercompetitie/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.